LG propaguje Expo 2030 v jihokorejském Busanu
Společnost LG přebírá iniciativu propagace jihokorejského Busanu, hostitelského místa Expa 2030. Kampaň vedená propagačním videem je vysílána na velkých venkovních displejích LG na Times Square v New Yorku a Piccadilly Circus v Londýně. LG upozorňuje na technologickou zdatnost a krásy domovské země výrobce.
Velkoplošné video s názvem The Panoramic-Haeundae od korejského multimediálního umělce Lee Sang-wona představuje dominantu Busanu Haeundae Beach a tradiční malbu inkoustem.
Video bylo poprvé promítáno na největší OLED obrazovce na světě v Dubai Mall, kde se právě koná odložené Expo 2020. Displej Dubai Mall měří 50 metrů na šířku, 14 metrů na výšku a byl zkonstruován pomocí 820 panelů LG OLED signage, což je pro společnost LG nový rekord.
V rámci propagace na podporu nabídky druhého největšího města Jižní Koreje a na světovou výstavu Expo 2030 společnost LG v loňském roce také nasadila ve městě svého inovativního robota LG CLOi GuideBot, aby povzbudila obyvatele k podpoře kampaně a přilákala mediální kampaň pro vyspělé jihokorejské přístavní město.
Zdroj: ledinside.com