Unity-Opto teží z obchodní války USA a Číny
Obchodní válka mezi USA a Čínou přináší mezi některými výrobci i důvod k radosti. Mezi takové patří tchajwanská společnost Unity-Opto, zaměřující se na produkci LED technologií. Společnost vykázala ve 4Q značný nárůst objednávek z velkoobchodních sítí v USA.
Prodejci, zaměřující se na americký trh, hledají výrobce, kteří mají linky mimo clem postiženou Čínu. Unity-Opto se svými výrobními linkami na Tchaj-wanu se tak může těšit z meziročního růstu tržeb o 30%. Mezi hlavní odběratele LED osvětlení patří silné americké řetězce Home Depot a Walmart.
Unity-Opto v současné době také pracuje na produktové řadě Mini LED a Micro LED skrz partnerství s předními výrobci panelů. Společnost uvedla, že fáze výzkumu a vývoje je dokončena a nové produkty budou dostupné ve specializovaných aplikacích včetně velkoplošných displejů a podsvícených jednotek pro automobilové displeje. Očekává se, že tyto aplikace budou spuštěny již v roce 2020, což přispěje k dalšímu růstu podniku.
Zdroj: ledinside.com